هتل های 3 ستاره ترکیه استانبول
نوشته شده توسط : azar yousefi

تور ترکیه هتل اربیل استانبول
هتل 3 ستاره اربیلاستانبول یکی از هتل های 3 ستاره خوب و نوساز استانبول است که بسیار شیک و مدرن طراحی و ساخته شده است. این هتل بسیار شبیه به هتل های 5 ستاره و هتل های بین المللی است و همین امر باعث منحصر به فرد شدن آن در میان هتل های 3 ستاره استانبول شده است. هتل اربیلاستانبول دارای امکانات هوشمند و امکانات رفاهی خوبی می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر , سونا , جکوزی , اینترنت وایرلس در تمام اتاق ها , منوی غذای باز با انواع نوشیدنی های لذیذ و خوش مزه که به صورت بوفه سرو می شود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت خود در این هتل با قیمتی مناسب سفر خوب و بی نظیری را تجربه کنند و از امکانات رفاهی و فوق العاده این هتل 3 ستاره بهرمند شوند.

تور ترکیه هتل اربیل استانبول

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری

 

 

تور ترکیه هتل پورت استانبول

هتل 3 ستاره پورت استانبول در منطقه اروپایی و توریستی استانبول قرار گرفته است که با بندر ینی کاپی تنها 10 دقیقه فاصله دارد. اتاق های این هتل بسیار تمبز هستند و هرکدام سرویس بهداشتی اختصاصی و تلویزیون دارند. علاوه بر این هتل پورتاستانبول دارای یک رستوران اختصاصی نیز می باشد و صبحانه را به صورت بوفه برای مهمانان و مسافران سرو می کند. از مزیت این هتل می توان به نزدیک بودن آن به دیدنی های تاریخی آن منطقه ( محله سلطان احمد ) مثل قصر توپکاپی , مسجد کبود و... اشاره کرد. مسافران تور ترکیه نوروز 94می توانند با اقامت در این هتل سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل پورت استانبول

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری

 

 

هتل 3 ستاره آرت استانبول

تور ترکیه هتل آرت استانبول

هتل 3 ستاره آرتاستانبول یکی از بهترین هتل های 3 ستاره استانبول است. این هتل متشکل از 140 اتاق می باشد. از مزیت های هتل آرت استانبول این است که پیاده تنها بیست دقیقه با کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به استخر آب گرم , استخر روباز و... اشاره کرد. علاوه براین یک صرافی داخل هتل آرتاستانبول قرار دارد. رستوران و سالن غذاخوری ین هتل 24 ساعته آماده پذیرایی از مهمامانان خود و مسافران تور ترکیه می باشد. گردشگران و مسافران تور ترکیه می توانند با اقامت در هتل 3 ستاره آرت استانبول از امکانات این هتل بهرمند شوند و سفر خوبی را تجربه کنند.

تور ترکیه هتل آرت استانبول

 

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری

 

 

هتل 3 ستاره پیانو فورت استانبول

 

تور ترکیه هتل پیانو فورت استانبول

 

هتل 3 ستاره پیانو فورتاستانبول هتلی خوب با امکانات مناسب است که در یک شرایط خوب و موقعیت ایده آل قرار گرفته است. این هتل دارای یک تریا و قنادی است که با خوردنی های متنوع و لذیذ آماده پذیرایی از مسافران تور ترکیه و مهمامانان هتل پیانو فورت استانبول است. از امکانات این هتل می توان به سالن بدنسازی , استخر  سونا , جکوزی , مرکز آب گرم , حمام ترکی و اتاق بخار و... اشاره کرد. از مزیت های هتل پیانو فورتاستانبول این است که مسافران تور ترکیهمی توانند در مدت زمان کوتاهی با استفاده از تاکسی به سینما و نمایشگاه های هنری شهر زیبا و توریستی استانبول بروند و سفری دل چسب و به یاد ماندنی را تجربه کنند.

 

 مطالب مرتبط:

تور ترکیه استانبولتور ترکیه آنتالیاتور ترکیه لحظه آخری





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 3 ستاره ترکیه استانبول,هتل های استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول,هتل های 5 ستاره استانبول,هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: